gimme baggyjeans, please

var på stan igår
fick för mig att jag skulle ha ett par baggyjeans
sagt och gjort
hunken på JC hjälpte mig som vanligt
jag gick därifrån mycket fattigare men himla nöjd
Världens skönaste och snyggaste baggyjeans
yeeepp, nöjd med stort N!

jag är så less på tajta jeans
stuprör i all ära men går de att vika upp på sommaren?
naaaeee



Levi´s vann den här gången
vi får se vem vinner lotteriet nästa gång :)

Shoppade även en tshirt på MQ, love 50% off... !
finns det något bättre än reor där det faktiskt finns schyssta kläder
och inte bara bottenskrap.


OHHHHH!!!
Ett avsnitt av simpsons som jag faktiskt inte sett...
måste kila

Over and out hippies.....!!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Jaha?? Uppdatering kanske vore ngt?????

2008-06-24 @ 19:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0