I´m back...

muhahaha...!!
jag är FRSIK
hör ni det! FRISK!!
:)

lite alkohlhaltig dryck hjälpte visst
jag trodde det skulle vara tvärtom, men icke då :)

Idag hände det igen
Markoolio skrämde livet ur mig
ni vet, hans pappersfigur som står i mataffären
dom jävlarna hade bytt plats på den
och det var inte jag beredd på

jag hämtade också mina ljus hos Anna
blev kvar en timma för lite skitsnack
alltid lika trevligt med lite skvaller!
Nog för att killar är lättare att umgås med
men tjejskvaller har liksom en rätt bra charm... :)

Idag ska jag ut till stallet och rida placido
första gången sen Putte åkte som jag ska rida på "rikitgt"
Nicke lufsade jag ju mest med när jag var där o hälsa på

yeah yeah
mission avklarat
uppdatering gällde det
uppdatering blev det
kanoners

titt, nu har ridbyxorna kravlad sig ur garderoben
dom ligger här på golvet och skriker
-"EMMA, ANVÄND MIG!!!"


over and out like the say
the cool ones

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag är oxå frisk.... Dock på ett fruktansvärt dåligt humör sen helgens kurs

2008-06-02 @ 15:54:50
Postat av: Tha redhead

Jag säger ju det...jag tokskrattar varje gång ja läser din blogg...



o du jag har tom uppdaterat min WOW

2008-06-02 @ 21:29:25
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0