mucho blessing

Idag skulle jag åka till verkstaden för att byta lampa på företagets bil
ríngde och förvarnade om min ankomst
kom dit, och inte fan gick det att byta lampa
neee, då måste man ta bort hela kofångaren och grillen och det tar 1-2 timmar
så jag fick vackert boka en ny tid. suck.
köp aldrig en ny bil, när det tar två timmar att byta lampa är det något som är fel

Japp syrran, såklart du får komma till californien med mig, lätt!
även fast dina hot med att berätta för skvallerpressen att jag som liten
slängde pissblöja i huvudet på dig
tror inte skavllerpressen är så intresserade ;)
Men ska jag ens komma dit måste jag klara teorin på tisdag
vad tror han, att jag har mycket fritid? tsss...
på den fritid jag har vill jag inte plugga golfregeler, suck...

Men nog om detta
i helgen är det gatebil som ni redan vet vid det här laget
och det börjar redan ikväll med lite vin o så hos Ida
så, ingen uppdatering i helgen är väntad
FÖR JAG SKA HA SÅ J***********A KUL!!!!!!!!!


give me peace please
and a lot of money, then I´m satisfy

Kommentarer
Postat av: Syster

Det med pissblöjjan var det snälla...... Måste man läsa teori för att spela golf???? Jisses?? har pappa gjort det? Gosh!!! By the way så vet jag vad ni ska göra på er semester.. Forget Copenhegen darlig och kyss marken som din syster går på!!!!

2008-06-27 @ 17:19:04
Postat av: lennart

Men du... Va fan har du din sambo till? Låt honom byta glödlampan,



Tänk om ulle skulle ringa support ngnstans varje gång hon har en fråga eller det är ngt hon inte fixar....Fatta hur dyrt det skulle bli....



Nää det är nog tur hon har mig iaf ASG!

2008-06-28 @ 11:45:31
Postat av: Syster

fräser Jag hade klarat mig alldeles ypperligt själv....

2008-06-28 @ 18:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0