pretty shit

kan man sakna något som man egentligen inte haft?
jäävligt wierd, man man undrar ju hur det kunde ha blivit

jag kommer bli golfproffs
jag ska spela europatouren
det säger min golftränare
nu ljuger jag bara lite
men jag är jävligt bra om jag får säga det själv

Midsommar firades i ockelbo
egentligen rätt soft
en sån där midsommar man hade när man var liten
eller, jaa.. med lite vin också förstås
var lugnt, trevligt...
men på lördag tar jag igen lugnet
för då ska jag på GATEBIL MED IDA;)
haha, jag känner mig lite tjatig
men har vi minst lika kul som förra året
(vilket jag absolut inte tvivlar på att vi kommer ha)
så kommer den kvällen läggas till bland de minnesvärda.

Jag har plural i blåsor i munnen för tillfället
jag kan knappt röra mig
det är så jäävla värdelöst
en på tungspetsen också för det som vill veta


over &out
I´m gonna go away a bit
please, give me some space.



det finns många störtsköna känslor
over here är det brist på de flesta just nu
slentrian?

bäst i mina öron just nu:


Kommentarer
Postat av: Ulle

Golfproffs???? Nice. Innebär det att jag kommer tillbringa min ålderdom in ngt flashigt hus i Californien??????

2008-06-26 @ 08:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0