shit man fuck! mina vans!

varje gång jag inhandlat ett par nya skitfräna och softa pjuck
så säger jag alltid att jag absolut inte ska ha dessa i stallet.

yeaaah riight

tro aldrig en stalltjej, aldrig
när hon säger såhär
ta bara en ordentlig titt på mina föredetta skitfräna och softa pjuck
efter att hängt på tosserna ett bra tag i vardagen blev de sedan
stallpjuck, vilket öde, där har de hängt några år nu och snart
finns det väl inte en hel söm kvar... men damn så sköna de är ;)
men bläärk så äckligt de luktar......


Kommentarer
Postat av: Anonym

För att vara en av Sveriges ledande inom agility och tävla i både SM och VM... Så var hon jävligt usel!



Bye the way så gjorde jag samma med mina skor.... jag skulle aldrig ha den i stallet... Yeeeah right!!

2008-06-03 @ 17:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0