stanleycup bucklan till Detroit

Vem hade kunnat tro något annat förresten
jag är inte förvånad


jag är inte ett dugg involverad i nhl
jag vet lite vad lite olika svenskar pysslar med där borta
men annars är det rätt iskallt

meen, man måste ju hålla på något lag
så en gång för länge sedan blev det detroit
som föll den då lilla flickan i smaken
det var mest för att stefan liv var draftad av detroit om jag ska vara ärlig...
och ärlig ska man ju vara

Jag funderade på en sak
jag läste i tidningen om Emmas segerkyss till Zäta
jag började fundera
undrar hur glassigt det är att vara i USA som hockeyfru
vad jag har förstått får man inte jobba(?)
undrar om man får studera?
aja,
i vilket fall skulle nog inte jag
tacka nej till ett eller ett par i år i USA
och bara leva lyxliv
ohh, I´m shallow....
så är det
nu  kommer det ju aldrig bli så
och sen tror jag nog att jag skulle må bäst
om det faktiskt var JAG som tjänade snusikt mycket pengar
och inte min karl.
sen tär det säkert på förhållandet när proffsen åker USA runt på matcher
men det hör inte hit
det är inte det jag spekulerar om
jag spekulerar bara om PENGARNA!


ursäkta uttrycket
men jag ska bli


snuskit rik



aa precis, rik
inte känd
att vara kändis är inget som lockar
det känns verkligen helt off topic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0