barndomen och golftrams

en gång i tiden
så skrev jag, jag skrev och skrev och skrev
hävde ur mig alltmöjligt, glatt, deppigt, livsformuleringar, lösningar på världsproblem, jaa världens mest onödigaste men samtidigt världens mest viktiga (för mig) monologer.
jag hade en sk dagbok på en hemsida där man kunde välja om det skulle visas eller om det skulle förbli helt privat, de flesta inläggen var helt privata, det var liksom min riktiga dagbok fast på nätet. En blogg är inte en riktig dagbok, på en blogg kan vem som helst se vad du skriver, tycker och tänker, och framförallt ; KÄNNER.
Sen är ju inte alla bloggar världspoppis så att Mr Cheng i Kina sitter och läser mitt crap tex, men det räcker väl med att de man känner läser, man ska akta sig, inte hänga ut sig för mycket. jag ska nog återuppta min privata nätdagbok. Den har hjälp mycket. Finns inget så bra som att få skriva av sig, yeaaah riiight folks!!

listen to the wind of change
It´s not always only good....


jag kommer ihåg när vi var små, gick på disco och köpte sura ess, plockade ögonbrynen första gången, rakade benen fast vi inte fick, mimade och dansade inne på flickrummet till spice girls och backstreet boys, knåpade ihop uppträdanden till fredagskul (att lärarna och alla andra inte tröttnade på att det mestadels var vi som uppträde varje fredag. En ny dans, en ny låt. Jag och två till var helt självskrivna när det var spice girls och varje vecka samlades vi och hade öråd om vilka två till som skulle få vara med. Vilken anarki... varför sa ingen åt oss?

Idag har jag suttit i bilen en del, jag har hunnit störa mig mycket på att det aldrig spelas den musiken jag vill och när det väl händer så säger dom aldrig vem det är så jag kan åka hem och lyssna på youtube en gnutt. jag ska faaaaan ta o ta över east fm så kanske man får lite insyn i allt vfan låtarna heter och alla special versions dom har där, avundsjukan blir snart spygrön....

När vi ändå behandlar mer än ett ämne här idag så ska jag väl inflika att jag lyckades med min golflektion även idag. japp, även idag det trodde ni inte va. Men damn vad jag måste träna och träna, varför är det alltid så, varför kan inte jag bara få vara världens naturbegåvning och bara slå perfekta slag och bli golfproffs? ähh, jag hittar nog min nisch en dag också, vem vet, det kanske faktiskt är golfproffs, har ju bara haft fyra lektioner... några till o jaa miljoner komma bara att rulla in. Måste ge heder åt min PRO också, riktig klippa.


Live forever, for the moment


Back where I belong now, was it just a dream?

Kommentarer
Postat av: Yoda

With train you go will...... May the force be with you



/Yoda

2008-06-30 @ 23:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0