Grattis Syster

Idag fyller min underabara storasyster år.
Många bamsegrattiskramar till dig!
Du är världsbäst, finns ingen syster som slår dig :)

GRATTIS!!!!!


det här var den bästa bilden på min syster jag hittade på min dator
det är förvisso inte jag som tagit den men den liksom ger en väldigt
bra bild av hur busig och bäst min syster är!!!

Pappa fyller ju också är idag, honom firade vi i fredags med
buller och bång!
(eller inte, en lugn middag hemma..:)...)

Födelsedagspresenter har ni inte fått några
jag är ledsen, men jag har inga pengar, knappt till mig själv
Egyptenresan slukar massor och lite till...
men om jag hittar något vacker och exotiskt som bara skriker
"DEN HÄR SKA PAPPA HA" eller "DEN ÄR ÄR SÅÅÅ MIN SYSTER"
då ska jag slå in det och ge det till er :)


Jag orkade inte masa mig upp när klockan ringde kl 8
följden blev att jag inte kom till gymmet förrän kl 11
men det dög det med, svettades tillsammans med lite annat
folk, var faktiskt väldigt tunt idag, underbart skönt.
Gick dock ner till styrkeavdelningen för att använda en maskin
den var upptagen och när det står 5 biffar och iakttar en när man kommer
så ger man sig inte på någon maskin man inte kan utan man låtsas helt enkelt som
att man letade efter någon därnere (som man förstås inte hittade) och sen går man därifrån
snabbt som ögat.

Japp, jag är lite rädd för biffarna som står där och stånkar och svettas
och lyfter vikter jag aldrig ens skulle drömma om.
tacka vet jag konditionsavdelningen.

Imorgon, spinning 30 min + core (mage, rygg) 30 min.
ska bli spännande.

Jag har inhandlat kokosolja
japp, jag går in för det.
En vecka i solen ska visa resultat. punkt.
tydligen ska oljan jag köpte vara bra för håret
måste testa det
mitt hår är ju redan gräsligt
tänk er då efter en vecka i saltvatten

image47

jag kommer vara så jävla het när jag kommer hem. ;)



Kommentarer
Postat av: Syster

Du är den bästaste syster man kan ha!!!! Och jag är så otroligt glad över att just DU är min lillesyrra.....JAG ÄLSKAR DIG SYSTER!!!! FOREVER!!!

2008-03-09 @ 23:28:27
Postat av: A-M

Men åhhhhhh!
*snörvlar*....Vad fint du skrivit om din syster.
Jag älskar henne oxå!
Och nice bild (som jag tagit) :-))))
Kramar // A-M

2008-03-10 @ 02:54:54
URL: http://lappan.blogg.se
Postat av: Syster

Jag kunde inte svara när du ringde , för jag hade mormor i andra luren..... Sen kom det folk ochj så fortsatte det ringa..... Jag kan ringa dig sen... Så får du höra lite eko iaf!!

2008-03-10 @ 08:11:24
Postat av: Tha redhead

Men du emma, du är väl alltid lika het:D

ha det fantastiskt i egypten nu och kom INTE hem och se ut som en pepparkaka:D

2008-03-11 @ 12:30:13
URL: http://scandalgirl83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0