Hemma igen

här hemma är det grått, kallt och tråkigt
men man är ju inte förvånad!

Fortfarande lite trött sen flygresan och allt
från igår
men lite bilder från resan blir det ändå
har massor att berätta, men inte just nu :)


Vår säng dag 1


Sängen dag 2

Dag tre togs tyvärr ingen bild men jag tror det var då
vår påhittige städare hade gjort en blomma av min handduk :)



Tog tyvärr inte kort varje dag men alla dagar utom en var
det nya dekorationer på sängen.


Kairo by air


Entrén till hotellet


Redo för snorkling!!


Sista stället av de tre vi snorklade på
under dagen.


På båten, påväg hem och in i hamnen


skaldjurstallriken...


...som kissen fick smaka av :)


Stranden där vi solade och badade


Jag inbäddad pga solfrossa :P

Nu ger jag mig för stunden, ska smockai mig lite vit
toblerone och bege mig ut till stallet och kramas med Putte!!





Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Du e hemme igen.. guuu så schöööönt!

2008-03-19 @ 20:21:16
Postat av: Anonym

Tjaba..!
Såg skönt ut de där:)
Se om vi ses på Elmia då,ja drar dit på Lördag.......
Men kommer nog bli svårt o se dej även om du skulle va där sammtidigt:/
Hade bra

2008-03-21 @ 11:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0