långfredagen

japp, det är det idag
jag sitter här och väntar på staden ska öpnna
sina affärer så jag kan åka in och framkalla bilderna från
min extremt avancerade "undervattenskamera"
som jag glömde lämna in igår, tänkte även försöka boka en färgningstid
hos någon frisör som inte är så jääävla dyr...
jag är så trött på mitt bruna ronja rövardotter hår!
nu är det sommar och då vill man ju gärna bli lite ljusare! :)
Men har stor beslutsångest över hur tusan jag ska göra,
var lättare när man var hårmodell för då fick man nya färger hela
tiden som jag faktiskt var nöjd med! frisyrerna kunde ju vara sådär
men färgerna var oftast snygga som sagt.....!

ramade in min papyrus igår också, jättefin blev den, nu hänger den
i köket och är bara SÅÅ snygg! :)

det är jättekallt här, varför bor vi i Sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0