torsdag 4 mars

Igår inhandades ett gymkort på World Class
samt ett par träningsskor och byxor.
Redo för mitt nya liv utan häst.
Första passet blir på lördag med v och s.
känns bra.

Igår såg jag en lexie hund utanför mataffären
var nära på att hälsa men så kom ja på att lexie
bor ju inte i linköping så det kunde inte vara hon!
Man vill ju inte bli ihjälbiten av en lexie-kopia av misstag
så jag höll mig i skinnet!

på tisdag åker vi, äntligen

i helgen fyller pappa och syster
syster, önskar du dig nåt?
eller ska jag börja spara till din 40 års present
HERRGUD MIN SYSTER ÄR SNART 40!!!!!!
(fick du ångest nu sis;)....hihi)



Kommentarer
Postat av: Syster Yster

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!! Inte lika mkt ångest som du kommer få när jag får tag i dig!!!!

Jag önskar mig inte nått speciellt!!!

2008-03-05 @ 14:42:29
URL: http://hundlya.info
Postat av: Syster

Och by the way..... Idag är det verkligen inte Torsdagen den 4 Mars!!! Det är Onsdagen den 5 Mars!!!

2008-03-05 @ 14:44:29
Postat av: Syster

Skrämmande , min syster börjar lida av alzheimers light i så ung ålder!!!!

2008-03-05 @ 14:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0