torsdag på riktigt den här gången

Väcktes av Mamma i morse runt 8-snåret
då stövlade de in ihallen med resväskorna och
bruna som pepparkakor.
vackert, om en vecka är jag också en pepparkaka
det kan ja lova!

Är ledig fram tills vi åker
rätt skönt
men rätt trist
ingen annan som är ledig imorgon så
jag får väl tillbringa dagen med att städa och packa
sen blir det kvällsmat hos Pappa
han fyller ju också på söndag
precis som syster.

om syster och far håller på att bli gamla
borde inte jag också ha åldrats?
neeee, jag känner mig fortfarande som 10 ibland!
:)

Bakade knaongoda muffins igår
med rivet äpple i
och kanel
yummie!!!






btw: jag tackade jag till 75% jobbet.. med förhoppning om att det blir mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0