torsdag

idag var en sådan där värdelös dag
när ingen hade tid med mig
tydligen är det på modet att jobba på dagarna
jag förstår inte det
måste ju finnas annat att göra
som att umgås med mig
som att vara smakråd åt mig när jag ska shoppa
men nej då, jobba på ni bara och låt mig vara helt ensam
schysst samhälle vi lever i liksom

nåja, jag klarade mig väl rätt ok på egen hand om jag får säga det själv.
för jag är rätt bra, jag har liskom alltid varit sån
(ojoj, mitt ego bara växer..)

ikväll ska vi gå ut
jag har ingen lust
alls
jag har varit ensam hela dagen,
jag vaknade imorse och bara kände i hela kroppen
att nooo jag vill inte
men jag måste väl, det blir säkert roligt.
men idag är en sån dag då jag saknar skoltiden
när alla fortf bodde här
när man hade alla in på knuten
när man började förfesten efter att skolan slutat
om inte tidigare
ida, jenny o pullan
det är er jag saknar mest

btw
var på hockeyn igår
om jag inte hade haft så fruktansvärt lätt för att behärska mig
(eller om jag inte var så feg)
så hade jag vänt mig om o gett idioten bakom på moppo
faaaaaan vilken jobbig människa
hade velat trycka in en strumpa i hans mun och tejpa för hela huvudet
men matchen var bra
stanas tavla var väl inte så vacker
men det redde sig ju helt ok ändå
 

jag säger bara en sak
YUMMIE

men nu undrar man ju
när ska livet ta den vänding man går och väntar på
är liiiite smått kranky på all slentrian
blääääärk....!

jag tror det bor elaka dammråttor under min säng
jag hörde dem viska inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0