fölungen har anlänt

jaa den är så söt
den 22e Maj runt tjugo i åtta på kvällen kom den
Capriccosa gick runt i boxen oxh såg så stolt ut :)

bara en timme gammal


ett dygn gammal


idag har jag bakat rabarberpaj
och lagat rabarberkräm
pappa har nämnligen rabarber på landet men använder dom inte!
fy skam

igår var det fint väder igen
kom lite moln indragandes runt lunch
men när jag hjälpte pappa på landet på eftermiddagen
var det inte ett moln i sikte!
är väl säkert kanonväder hela helgen bara för att jag ska jobba... bläärk

är det överhuvudtaget någon som bryr sig om charlotte perelli förresten?
jag spyr snart
jag tycker inte om att få hennes nuna upptryckt i fejat varje gång jag öppnar en tidning
lägg ner

Kommentarer
Postat av: Syster

Men vilken sötis , den skulle jag vilja pussa på!! Rabarber , guuuuud så gott!!

2008-05-25 @ 10:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0