Luleå

under hot sitter jag nu på min systers dator och bloggar om "hur kul jag har det".... hjääälp!!

haha nejdå, skämt å sido.
vi håller på och bakar kanelbullar, eller jag gör det
Ullis håller på o skurar och tvättar för fullt....:)
Hans hänger på vädring, han luktade hund
Hans är min nyvunna vän
han HOPPADE upp ifamnen på mig när vi var på $ store.
så han fick följa med hem....
Smilla ligger vid mina fötter och har tagot skydd från skurmoppen
som far runt i köket. Lexie är utom synhåll, hon försöker bergis döda
moppen eller så sitter hon och suktar efter bulldegen, TJOCKIS!!

Igår var vi en sväng på stan och jag inhandlade ett linne på
gina tricot, riktigt guligt om jag får säga det själv
annars hade jag ju självklart inte köpt det... 

Jag tror min syster tycker jag att jag är som min pappa....
Jag började torka av vardagsrumsbordet när jag kom och plockade undan lite..
men vadå? jag hjälpte bara till.....!
dessutom är jag uppväxt med en pedant karl och bor tillsammans med en halv
pedant karl, det är inte lätt då... men blir lite störd av det.... :$
hihi.. :)

tjiiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0