medelhavsvärmen har kommit

äntligen
efter 45 min lunch på en av uteserveringarna
på filbytertorget var jag totalt genomsvett
var nästan rädd för att resa mig upp från stolen

jag har susat runt på cykeln i bara linne idag
visserligen hänger scarfen fortfarande med
eftersom jag inte är riktigt hundra frisk än
men ändå! bara ett linne!
ja, byxor också förstås, jag är inte helt tokig

snoret släpper mig inte ur sitt grepp
Jag vill inte längre!!
jag kan inte sova, inte prata normalt
mitt liv är helt fel
bara för att snoret bestämt sig för att
samla sig i ena näsborren
suck

over, and like they say, out


Kommentarer
Postat av: Syster

Sommar här nu oxå... Äntligen!!!

2008-05-29 @ 22:45:03
Postat av: Syster

vet inte hur varmt det varit idag... jag har iaf kunnat gå på stan i capribyxor och t-shirt samt ätit glass

2008-05-30 @ 19:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0