all I want, all I need...

Det regnar idag
jag vet att jag i ett tidigare inlägg skrivit att jag vill vara ensam med regnet
jag menar det också
jag vill bara stå där, i mörkret, i ösregn,
känna hur håret och ansiktet blir genomblött, känna regndropparna mot mina läppar, sträcka ut armarna och ge ifrån mig ett ronja rövardotterskrik och se om det känns bättre sen..

Ida, jag saknar dig
Finns ingen bättre. Att vara så långt från dig just nu känns verkligen inte bra. Det är svårt att ha den man behöver allra mest på ett avstånd som gör att det är omöjligt att ses när som helst. Jag klarar mig, det gör jag. Men det behöver inte vara lätt för det. En bättre vän än du finns inte och utan dig vet jag inte vad jag skulle göra. Du är mitt allt, min bästa.
Dessutom är du så jävla vacker så man smälter..


Jag vet inte hur jag ska beskriva mig själv, känslokall kanske?
Jag har flyttat från alla mina nära och kära och jag längtar hem ytterst sällan.
Ska det vara så? Det kanske det ska, jag vet inte.. Det enda jag vet är att mitt beslut att flytta till Oslo är det mest vettiga beslut jag gjort på väldigt länge. Jag har försökt skaka om lite i mitt liv ibland för att få ändring, för att få mig själv gladare, lyckligare. Jag har nu insett att jag gjort för små ändringar. Det är nästan så att det här inte är nog, men det får räcka.
Förut har jag bara petat lite med en pinne i mitt liv, ni vet sådär som man gör på en hundbajs.. Men den här gången tog jag tag ordentlig i pinnen  och liksom slängde iväg hundskiten långt bort i skogen. Om ni förstår? Det kanske inte är den bästa liknelsen.. jag är inte så poetisk av mig.

Jag tänker alldeles för mycket, jag vet om det, och det är därför jag alltid rör till saker i mitt liv, jag är inte speciellt enkel av mig.. jag rör till saker som skulle kunna vara det enklaste i världen.

I'm dying inside, but I'm so ugly when I cry
My makeup starts to run, then I'm not me no more
I wonder how, we're gonna get through these hard times
I wake up from a slumber, in a smile  - Eskobar/You got me





Slå mig på käften så jag kan komma på vad jag vill med mig själv...
tack?

Kommentarer
Postat av: Syster

Mail kommer..... Peta med pinne i hundbajs????? Det är inget som hundägare pysslar med iaf. Vi tar upp skiten imed en påse och kastar iväg det direkt..... Hmm ,men ditt sätt kanske funkar oxå!! S

2008-11-30 @ 00:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0