imorgon åker jag

ÄNTLIGEN
men det är självklart med blandade känslor jag åker
men jag vet att det här kommer bli jättebra
man måste ju iaf gå in med den inställningen, annars kan man lika gärna skita i allt, och det är ju onödigt.

gårdagen var trevlig, mycket trevlig

jag är lite trött idag
men jag har hunnit med att
*vika all tvätt och stryka det som strykas skall
*städat på kontoret
*handlat

dessutom ska jag hinna med kristins konsert och middag hos pappa
den här kvällen blir nog också trevlig :)

är inte på humör för något poestiskt, djupt eller roligt inlägg här idag
hamnade bara framför datorn i brist på motivation för börja klippa och sy i
mina benvärmare så det passar ordentligt (dom är typ tre meter långa. idiotiskt)

over and out, bitches!

Kommentarer
Postat av: kristin

jätteroligt att du kom! :D ha det super i oslo!!!! du får uppdatera bloggen så ofta du kan!

2008-11-02 @ 19:52:22
URL: http://kerstininthemix.blogg.se/
Postat av: Syster

Du kommer få det toppen bra...... Men se till att du är hemma till jul

2008-11-02 @ 20:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0