lördag kväll by oslo

ikväll ska jag och tina ta en olso by night sightseeing..!
trevligt trevligt, men innan vi hugger in på alkoholhaltiga drycker
ska jag ta en tallrik fil till så jag blir mätter i magen. kan vara en bra idé har jag hört.

Imorse var jag på stan och åt en bagel med salami och ost och drack apelsin/jordgubbsjucie till frukost. Ja jag vet, man ska hålla i slantarna, det är dyrt här. Men man måste ju få unna sig något också.... känna sig lite lyxig...

vädret här har varit kanonhärligt med strålande sol hela dagen, en promenad på karl-johan var verkligen inte helt fel!
men jösses vad folk, man får kryssa fram o tillbaka om man ska kunna komma  framåt..


nej ni, nu har jag no more time
det ska sminkas, fixas hår, väljas kläder, ätas etc etc etc
adioos!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag färgade aldrig. Slänger i en toning själv sen tänkte jag. Dust it , tror jag det hette.. men det

är säkert samma sak

2008-11-15 @ 19:31:23
Postat av: kristin

high five för uteliv i oslo! och du får gärna va med på den dealen ändå :)

2008-11-16 @ 19:54:17
URL: http://kerstininthemix.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingen aning , det är en lliten röd burk iaf

2008-11-16 @ 23:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0