norsk medborgare

..måste man visst vara för att skaffa ett kontantkort smärtfritt
jösses... vilket krångel
så idag ska jag och Willy (jag måste ha sällskap, jag går vilse annars)
gå till en återförsäljare till kontankortet så de kan fylla i mina uppgifter  och
faxa iväg dem någonstans.. jaja, vad gör man inte för att inte få världens
jävla telefonräkning, vilket jag vid det här laget förresten bergis redan har!

jag fick ett par skor av mamma när jag fyllde år, jättefina..
men tro på *** att de ger mig skoskav, ont som satan
har bara med mig ett par gympaskor och det är dom.
det hade gått så bra på sistone men fötterna tålde visst inte två
dagars rundtur i Oslo..
jag vågar knappt säga det, man jag tror jag måste köpa ett par nya skor!!
hehe, är väl iofs inget tråkigt med det, lite tråkigt för plånboken kanske
men vad gör man inte för att fötterna ska trivas!



här är dom, satygen som ger mig skoskav!!!
man tror det inte när man ser dom, ser så snälla ut
men ikke!!

Ikväll ska jag och Tina ta en runda på stan när hon slutar jobbet,
det är 6 timmar kvar tills dess.. suck..
jag som redan bäddat sängen, duschat, klätt på mig, ätit frukost
och jaa.. allt.. tur att jag har sällskap av Willy iaf!

over and out bitches

Kommentarer
Postat av: Syster

Börjar du få långtråkigt????

2008-11-06 @ 13:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0