nu känns det bättre

såfort vädret blev bättre och jag fick sällskap
så blev humöret på topp igen.. :)

har även mailat en typ vikariebank för barnehageassistenter
så nu hoppas jag verkligen att det ger något
jag måste ha ett jobb!!!! :)
jag tänker ju inte packa väskan och komma hem igen
om ni tror det
var ute på en promenad förut i mörkret
och det är så fint och upplyst här på karl-johan
så man vill inte gå därifrån!

här får ni en bild från i helgen förresten

jag och tina ( en av mina roomies)

börjat kika lite på annat boende också
när jag fått jobb så borde man kanske flytta
om inte annat för tina och joels skull
joel har ju fått montera ner sitt stora databord för att jag ska ha någonstans
att sova, stackarn!!

over and out bananas


Kommentarer
Postat av: Syster

Tårta??? Till dig??? Tårtan är slut! Ska du ha tårta får du ta och masa dig hit

2008-11-11 @ 11:36:01
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0