oslo

nu är jag här :)

jag har magknip
ont som tusan
och nej, inte hemlängtan magknip
jag tror det är den norkska köttfärsen,
den ser ut som maskar
STORA maskar..

men annars är det nice
sängen är installerad
eller, det är två stora madrasser
men det blir typ som en säng så det går nog bra
dock missbedömde Tina lite när hon räknade täcken
så jag måste bege mig till ikea eller jysk eller nåt o köpa
ett täcke någon dag, tills dess duger minsann sovsäcken fint :)

nej, nu ska jag ta mitt magknip och snart krypa ner i sängen
ska slå en signal till Mr snart också, han borde närma sig hemmet snart..

over and out!

Kommentarer
Postat av: Syster

Hejje Mumsan.... Det finns maskköttfärs i Sverige oxå... Grovmald som f*n!! Du kommer fixa Oslo galant!! Kram

2008-11-04 @ 07:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0