söndag

hade en trevlig kväll igår med vin och goda vänners sällskap
idag är det myskläder, ansiktsmask och Håkan Nessers "En helt annan historia" som gäller.
har faktiskt varit på promenad idag och kollat på operahuset
tyvärrr ingen egen kamera med mig men så här ser det ut



här har jag varit uppe och gått, man kan gå precis överallt!
var jättetufft faktiskt

men måste ju vara lite turist i denna stad också
den är fin
staden alltså


nu har ansiktsmasken varit på den tid den ska så nu ska jag hoppa
in i duschen och inte  komma ut förrän jag ser ut som ett russin!!
synd att det inte finns badkar här men men, vad gör man :)

over and out darlings

Kommentarer
Postat av: Syster

"over and out" har jag legat och hickat fram bakom en soffa en gång för länge sen....

2008-11-09 @ 13:45:02
Postat av: Anonym

Ping pong...

2008-11-09 @ 22:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0