söndagsmarknad vid blå

Jag och Tina tog en promenad idag
idag sken solen, först släppte vi av Joel vid Legevakten
sen gick vi vidare längs älven och hamnade på söndagsmarknaden vid Blå. Tro mig när jag säger att det var mysigt! Våfflor gjorde de också så det luktade så himla gott, massa fina saker hade de i sina olika små stånd så nu har jag minsann lite uppslag på olika julklappar!
Dock blir det inte så mycket julisar i år eftersom jag måste punga ut en förmögenhet för att komma hem!! Min månadshyra är lika mycket som att det kostar att åka hem och hit igen två gånger. Så ta en bra titt på mig under julen för efter det dröjer det innan jag kommer hem igen, det kan jag lova!

Den här helgen har varit lite av ett misslyckande ur vissa synpunkter, de största sakerna är att jag tyvärr fallit in i min vana att bita av mig naglarna, är bara 3-4 stycker som är lite halvlånga nu.. Och det värsta är att jag lyckades bränna mig i pannan med plattången.. PANNAN! Hur fan lyckas jag...hehe. Så nu har jag ett rött streck över vänster öga ca 2 cm nedanför hårfästet, feels great! eller inte..!!

Förresten trodde jag aldrig att jag skulle bli som pappa B och gå och öppna balkongdörr/fönster hela tiden för att vädra. Men i helgen har jag öppnat fönstret och Willy stängt det i protest fem min senare. Då har jag efter en stund öppnat det igen.. Och den här gången har det fått vara öppet nästan en kvart! :) hehe. Dessutom hade jag bara lång tröja och strumpbyxor idag på promenaden och jag frös inte, hör ni det, JAG FRÖS INTE!! är visserligen plusgrader men jag känner mig inte som en fryslort längre :)
När jag jobbar i barnehagen har jag iofs underställ, byxor och termobyxor, men då fryser jag inte heller..
jag börjar bli varmblodig!! :)

Ikväll ska vår lilla familj laga tacos! mums :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Big sister avstår från allt vad julklappar heter!! Ang jul så är vi i Rimforsa from den 22/12 , sen åker vi hemåt på Lördagen den 27/12

2008-11-30 @ 20:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0