jobb jobb jobb

anmälde mig tillgänglig mån - fre den här veckan
tänkte jag skulle få några förmiddagstimmar
så jag kunde ägna resten av tiden åt vänner, familj och hästar
sista veckan hemma, tji fick jag
aldrig annars att man får heltidpass varje dag, men visst tusan fick
jag det nu, ska dessutom sitta ute i vikingstad tis, tors och fre
hmm, spännande..

dessutom är jag fortf krasslig i halsen
så den här veckan blir spännande

inte kan jag sova ordentligt heller
därför jag sitter här så okristligt tidigt
men nu ni, ska jag snart slänga mig i bilen
och gasa till vikingstad
jösses..

Kommentarer
Postat av: Syster

Det är så jääääääääääääääääääääääääääääävla synd om oss

2008-10-28 @ 09:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0