morgonstund har guld i mun

har tillbringat hela förmiddagen i stallet
ridit både carrara och curiosa
det blåste lite mycket för att det skulle vara
jätteskönt ute, men solen tittade ju iaf fram!

nu sitter jag bänkad framför datorn
har precis tryckt i mig en taco från igår.
jag behöver inte ha dåligt samvete om jag
inte sätter foten utanför dörren mer idag för
jag har minsann tillbringat typ 3,5  timme
utomhus idag

kanske ska sätta mig och kolla lite på alla
formler jag behöver lära mig inför tentan
lägga upp en strategi av något slag kanske
damn, så trött jag blir bara av att tänka på den där tentan
det är så mycket annat man skulle kunna göra istället!

men men..
en dusch, lite matte (kanske), en snabbstädning
och sen kanske en promenad med mr längs kanalen
om han har tid..
söndagar ska vara slappa. like hell.

over and out bitches

Kommentarer
Postat av: Syster

Yes , klart jag vill ha svamp!!!! Fast inte fotsvamp!!

2008-10-12 @ 18:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0