oslo

nu vet alla nära och kära om det
så nu gör vi det officiellt
oslo is the new thing
jag åker den 3e nov

det har varit lite blandade reaktioner
och kommentarer, jag orkar inte ta åt mig allt
nu är det såhär. punkt.

skolan var inget för mig
inte just nu
jag pallar inte matten
det går inte
jag vill ut och resa
se mig om
jag börjar med att slagga hos Tina i Oslo
och jobba ett tag, sen får vi se var det bär av

hörrni
jag är ung..
jag har hela livet på mig....

jag har haft en jättejobbig klump
i magen hela dagen
den lossnade lite ett tag
men sen kom den tillbaka lite
jag förstår inte varför folk ska ha så svårt
att vara mänskliga?
varför man ska fnysa åt allting?
jag är omständig, jag vet
men å andra sidan så vill jag ju bolla med nära
och kära just för att jag bryr mig så mycket om
vad de tycker,
på både gott och ont...

jag tror iaf att det här blir bra
jag tror jag behöver det här nu
jag kan mycket väl ha fel
men man vet inte förrän man försökt

over and out bitches

Kommentarer
Postat av: kristin

jag tror att det kommer bli skitbra! :) tråkigt att du lämnar oss, men jag förstår dig mycket väl. Och så får jag någon att hälsa på i oslo nu också :)

2008-10-24 @ 15:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0