tisdag

Ida: Vill du äta pizza med mig?
jag: nej, jag ska äta nudlar nu, är det ok?
ida: okej

senare..

ida: du är taskig som inte vill äta pizza med mig..
jag: vi kan köpa en pizza till dig....
ida: kan vi?! BRA! har du numret...
jag: klart vi kan, jag har en meny också...
ida: kan vi ta din bil?
jag: jaa, ditt monster går ju inte att parker, klart vi tar min fattar du väl

Ida har en monstertruck
med 22 tums fälgar
faaan vad coola vi var när vi var på Elmia
vi var dom enda som inte kunde göra en U-sväng

Kommentarer
Postat av: kristin

haha roliga konversationer ni har.. :)

2008-10-29 @ 15:51:57
URL: http://kerstininthemix.blogg.se/
Postat av: Ida

Vi är ganska coola faktiskt,alltid. :)

2008-10-30 @ 11:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0