yeeey!!

dagens bästa: det är fredag!!i
sämsta: det regnar, och jag börjar jobba kl 7 imorgon
härligaste:
ridturen
mat:
en äcklig halvljummen lasagne
känsla: förväntansfull.... och lite pirrig :) hihi

imorgon är det overallsinvigning
yeey, måste säga att min är väldigt vacker :)
får väl se vad de hittar på med oss stackars små imorgon
vi får säkert bada i lera
bygga sandslott, åka rutschkana eller.. ehh? jag svävar iväg nu
men jag vill så gärna vara liten igen, kom ni ihåg hur kul man hade
när man fortfarande fick plats ordentligt i anordningarna på lekplatsen!



jag hade föreläsning idag
ni ser ju hur kul jag hade...

haha, fredagar är inte alltför roliga

chill!!!

over and out

Kommentarer
Postat av: kristin

meh! jag tyckte det var intressant.. hoppas ni får det kul imorrn på overallsinvigningen :)

2008-10-03 @ 16:30:00
URL: http://kerstininthemix.blogg.se/
Postat av: kristin igen

boogie sjunger i min dusch.. eeeeeh?

2008-10-03 @ 23:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0