20 år

japp, 20 år och en dag för att vara exakt
men jag har en virrig syster, som fått i sig lite mycket gin o tonic i utlandet tror jag ;)
för vet ni, hon ringde i måndags och inledde samtalet med GRATTIS!!!!
-jaa, i förskott sa jag då.. :)
då sa syster ojdå, och sa - jag ringer dig på onsdag och grattar rätt!
haha, ringde syster igår? jag tror att dom där borta supit ner min syster på gin och tonic
så hon ligger utslagen vid poolen hela dagarna och när hon väl kvicknar till så
trycker nån en gin o näven på henne och sen är hon igång igen! :)

haha, nej förlåt syster, men du förstår att det är lite kul att driva med dig va...?
Inte ofta lillasyster får skratta åt storasyster, brukar vara tvärtom!!!

Jag har iaf fyllt år och det är sjukt kul att få presenter!
allt var kanon, jag är kalasnöjd, jag fick ju dessutom äta kräftor på min födelsedag, haha, ingen tårta här inte!!

Efter att ha kämpat med matten hela dagen i skolan och lyckats få en fruktansvärd huvudvärk av att läsa bok på bussen hem
så ska jag nu slänga mig i soffan en stund med ett alvedonglas.
Sedan ska Mr få laga mat ikväll....:)


over and out / ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0