protest

bara för att min blogg vägrar uppdatera sig, tänker jag posta ännu ett inlägg bara för att vara jävlig.
är det tillåtet?
whatever

jag har kommit in i min OneTreeHill svacka igen
Första säsongen går i repris nu, det blir tredje gången jag ser
de asvnitten, dock har jag missat massor i säsong fyra och
säsong fem, så nu visas säsong fem på tv och jag kan inte titta
för jag måste kika igenom fyran först,
herregud, hör ni, vilket jävla mobbat barn jag är
so what?! i like it...!

min fredagskväll är verkligen yeeeeyh,
jag sitter ensam hemma med datorn i knät
och utan godis tänkte jag säga där
men kom precis på att i min underbara väska ligger
26 kr godis från panino och bara väntar på mig...!!
tänkte kila dit och norpa lite..
vill du ha?

over


Kommentarer
Postat av: kristin

en lugn kväll är bra :)

och imorrn kommer bli superbra! alla pumps (klackar) i taket ska det va!

2008-09-05 @ 23:15:58
URL: http://kerstininthemix.blogg.se/
Postat av: kristin

en lugn kväll är bra :)

och imorrn kommer bli superbra! alla pumps (klackar) i taket ska det va!

2008-09-05 @ 23:16:19
URL: http://kerstininthemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0