tisdag

det är höst, jag har gett upp hoppet om att värmen skulle
komma tillbaka en sväng. Den ville inte, den gick och gömde sig
Men tänk er ändå hösten, så vacker den är precis i sin början
alla träd, färgerna, ljuset!
Att gå längs kanalen med röda, gula, bruna, gröna blad under fötterna
med en stor stickad halsduk runt halsen, kan det bli mycket mysigare
jag skulle nog behöva ta på mig mina lovikavantar också, eftersom jag
är så frusen. Väl inne i värmen igen tar man en kopp choklad, mysier in sig en
filt och kryper upp i soffan, hääärligt!
jag älskar faktiskt hösten, tro det eller ej, men jag älskar bara de fina höstdagarna
inte de dagar man vaknar av att regnet smattrar mot fönsterrutan och man bara vill
ligga kvar och dra duntäcker över huvudet! 

men vi får inte glömma det allra bästa, en ridtur ute i skogen med solen som skiner..


Kommentarer
Postat av: Syster

Vi åker i morgonbitti , så nu ska det packas förfullt här hemma!! ha det bäst så hörs vi.. Kram!! Love yaa!

2008-09-02 @ 17:27:01
Postat av: Syster

Kramisar... nu drar vi till solen och värmen!

2008-09-03 @ 06:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0