på väg till Oslo

tack tågkompaniet och värmlandstrafiken för att man får gratis internet fast man inte åker första klass.

men usch för att tåget stannar 17 ggr mellan karlstad och charlottenberg och släpper av skolbarn (eller ja, ungdomar)

Min suddknapp på tangentbordet verkar ha tagit stryk under denna resa. Mystiskt eftersom datorn legat igenslagen i väskan.. men men.. Den har förlorat sitt schvung, med lite rehab kanske vi kan fixa till det igen.

Jag har åkte den här vägen massa gånger. Fram och tillbaka. Varje gång med en ångestklump i magen. Spelar ingen roll åt vilket håll jag åker, alltid där. Måste sluta åka tåg.. :)

Kommentarer
Postat av: sis

Hmm , det var mer än jag visste.... Att det fanns trådlöst internet ;-)

2010-04-14 @ 17:40:29
URL: http://lapptussen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0