aug. 1

Jag inledde min dag med ett par dirty sexy money avsnitt. Nu har jag bara ½ avsnitt kvar! Vilken serie ska jag nu fördriva tiden med?

Framåt eftermiddagen kravlade sig F upp ur sängen (sån ca 14.30) och efter att jag varit ute och sprungit och duschat efter det så kravlade sig även M upp ur sin håla (sån ca 15.45).

Ryen, Therese och Joel kom på besök och drack kaffe och det var en trevlig eftermiddag. Vårt hem är lite ett sådant ställe våra vänner kommer till utan att ringa först. Rätt som det är ringer det bara på dörrklockan och då är det bara sätta på kaffe och duka fram det som ev kan liknas vid bullar och kakor.

Det är faktiskt ett ganska mysigt fenomen.

Kommentarer
Postat av: Em

Det är en komplimang när folk känner att de kan komma på besök bara så där. Underbart!

2010-08-01 @ 20:06:10
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0