antagen

Antagen till Karlstad. nu ska bara svaret från Oslo inväntas. 20 Juli vet vi.

Kommentarer
Postat av: kristin

JAG KOM FÖR HELVETE IN I STOCKHOLM! det var ju inte tanken. ååååå nu vet jag inte alls vad jag ska göra. återkommer med ny plan.

2010-07-12 @ 18:35:14
Postat av: kristin

jag har ångest, sån ångest!!! vet inte hur jag ska göra.. hmm, ska vi komma på nån ny plan istället? :) ååååå himla typiskt.

2010-07-12 @ 22:08:50
Postat av: kristin

haha london hade vart apkul! ELLER! så flyttar du med mig till stockholm? :D eller så flyttar jag till dig i oslo.. får jag inte något bra jobb här i linköping kan jag lika gärna flytta, synd för jocke bara men jag kan ju inte gå och leva på hans studielån.. hmm tål att tänkas på. fika hade vart nice! puss

2010-07-13 @ 13:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0