äntligen, en nykomling i familjen

Jag har köpt en ny telefon, lite dyrare än vad jag hade tänkt men ekonomin tillät det och jag var i stort behov av en telefon. Den ena jag hade kopplade ner samtal eller vägrade låta den andra personen höra vad jag sa, samt  hade en batteritid på 12 timmar. Den andra jag har leker myrornas krig på skärmen, spegelvänder all text och man ska vara tacksam om man ser vem man ringer eller vem som ringer.


Men nu har jag köpt en HTC Wildfire



eller med andra ord: en iPhone wannabe.

Min nya älskling är det iallafall!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Sv: härligt med en ny telefon. You like it?

Jag vet converse är helt underbara. Har left utan mina ett bra tag. Men sen hittade jag den här sidan som jag skrev om i bloggen. De har erbjudande på vita låga för ca 113 kr idag. helt sjukt bra :D Händer för skoj under dagen?

2010-07-28 @ 10:23:20
URL: http://www.binabus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0