Nu är vi i Sverige igen

Det var inte det som var planen för helgen men vad tusan gör man inte när man behövs som hundvakt åt fyra valpar och en sjukling med med skruvar i benet.


fina Lilleman. Bild: Elisabet Jonsson

Natten till idag har varit den värsta på länge, det längsta jag sovit i sträck är nog 3 timmar och jag är tröttare idag än vad jag var när jag gick och la mig. Ska kanske ta med mig Shila ut på en joggingtur idag också så kanske jag kommer igång!

Der är alldeles för fint väder för att sitta vid datorn!
Adios!


Kommentarer
Postat av: Em

Vad skönt! Kanske du piggnar till lite, en joggingrunda kan göra underverk.

2010-06-05 @ 14:53:28
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Sis

Maila över ditt telenr... Fick inte över alla nr när jag bytte mobil

2010-06-05 @ 16:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0