gillar inte söndagar

Speciellt inte när man är lite sliten sedan gårdagen. Men jag gillade ändå den här söndagen, jag fick nämnligen ut och gå i mina nya fiiina sandaler!! Var så varmt och skönt här idag att man kunde blotta tårna utan att frysa ihjäl!

Vi har varit ute korta stunder idag men i ärlighetens namn har vi mest legat i soffan och slappat. Har sett Sommaren med Göran & Alice in Wonderland. Två filmer helt värda att se. Johhny Depp är min absoluta favorit skådespelare och nästa film i listan att se är The imaginarium of doctor Parnassus.






Men nog om det, nu ska jag slänga mig i sängen. Tar en tidig kväll, var faktiskt uppe ganska tidigt imorse.


Kommentarer
Postat av: Sis

Både Alice och Dr Parnassus är suveräna..... Sommaren med Göran ger mig dåliga vibbar bara genom namnet ;-)Men den dög en slö Söndagskväll..

2010-05-31 @ 10:08:14
URL: http://lapptussen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0