söndag i sunne

Det blev en tripp till Sverige i helgen trots allt. Skönt.

Igår var vi i Karlstad och hade en liten shoppingrunda.
Sandalerna från scorett är äntligen mina.


Jag fick dom i present och jag tackade och bockade minst femton gånger under gårdagen. Är det inte lite sjukt att man kan bli så glad över ett par skor?

Eftersom Carlings hade 50% på jeansjackor så snodde jag åt mig den sista snygga levis jackan dom hade. Har ju suktat efter en jeansjacka hur länge som helst.


www.levi.com
Den är skitsnygg baktill i ryggen, men finner ingen vettig bild på det och har inte orkat fotografera min än.


Nu är det dags för slappsöndag. Sitter här med en kaffekopp och ska slösurfa. Bye

Kommentarer
Postat av: kristin

åh! de där sandalerna är ju FÖR nice!

jag har vart sugen på dom också...ska gå o klämma på dom när jag får lön :)

snygg jacka!

2010-05-24 @ 12:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0