lara alpaca BAW10 ACNE



Det var den här som fick följa med hem.
bild från acne.se

Kommentarer
Postat av: Svorskan

Snygg!

Sv: Jag skall inte säga för säkert, men vad jag hörde när jag var liten så var det inte "fint" att bo i själva stan alls, men St Hanshaugen var nog ändå lite bättre än mycket annat. Men i det stora hela kan man säga att det är fint att bo på "vestkanten" i Oslo, dvs Majorstua, Frogner och runt där. Men sånt ändrar sig med tiden. De sista åren jag bodde i Oslo blev först Kampen poppis särskilt för konstnärer och sen började nog St Hanshaugen att också få bättre ord på sig. Men att säga att det har varit direkt dåligt att bo där, tror jag är fel. när jag växte upp var vi väldigt medvetna om "vest" och "öst" och kunde höra vart folk kom ifrån. Jag inbillar mig att det kanske börjar bli lite mer suddigt numera. Hoppas det. :)

2010-11-25 @ 17:26:42
URL: http://svorskan.se
Postat av: kristin

åh! wow! snygg kofta.

2010-11-25 @ 19:38:10
Postat av: Ida

Hur har din dag varit? :)

2010-11-25 @ 20:48:02
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0