det känns som jag druckit 4 liter vodka

Jag har jobbat natt, jag och en till från jobbet stod som representanter eller vad man så fint ska döpa det till, under the grand opening av elkjöp  (elgiganten...) megastore. Kl 00.01 inatt slogs dörrarna upp och vi var kvar till 08.00. Då var vi lite lätt trötta. Det var tur att vi hade tillgång till RedBull under natten, annars hade vi somat på stående fot.

Bilresan hem till Oslo tog 1 timme, det var ca 2 mil att åka. J satt och berättade hus fruktansvärd hela infrastrukturen är i Norge och gav skräckexempler på hur lång tid det tagit från det att beslut tagits på ombyggnationer tills det faktiskt skett något. Om Sverige är bra på något jämfört med Norge så är det banne mig att bygga vägar. Framför allt på att bygga ordentligt långa på/avfarter till motorvägar. Tack gud för att jag slipper sitta i bilkö till jobbet varje morgon!

Efter bara ett par timmars sömn (måste ju kunna sova inatt) så känns det som att någon hällt i mig fyra vodkaflaskor och sen slagit mig i huvudet med en träklubba. Jag är så trött att jag inte ens orkar installera vårt nya PS3 och spela Little Big Planet som jag tycker är skitkul.


Jag vill inte jobba natt igen....



Kommentarer
Postat av: Pappa B

Hej



Tips satsa på ett jobb som vägplanerare i Norge det verkar tydligen behövas.

2010-09-28 @ 08:33:37
Postat av: Sis

Vekling!!!!

2010-09-28 @ 15:56:42
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-29 @ 23:09:27
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0