friday night & incense

Igår knåpade jag ihop en liten playlist på spotify. Jag tycker det är ganska svårt. Att flyta iväg är lite min grej, jag utvecklar mitt behov för musiken just då under tiden jag knåpar. Det gör att jag flyter iväg från mitt ursprungliga mål med spellistan och även om det känns rätt just då så passar det inte med min rubrik och mina framtida förväntningar. Men igår. Igår så höll jag mig inom ramarna och slutade lägga in låtar när jag kände att jag gjorde det bara ”för att”. Den blev kort men jag blev ändå ganska nöjd. Det blev en sån där myslista. En sån man lyssnar på när man krupit upp i sängen och sitter och knåpar på en text som man vill få så bra som möjligt. Så där himla bra så det nästan är omöjligt. Men bara nästan

bara bra fint - om man vill lyssna.


Sen tände buddha på lite rökelse. God idé sa jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0